-->> Kid'S LeRRa aLoWeRRa <<--

Assalamualaikum pembuka bicara.. Kids di sini ingin mengutur kata... Jika ada terlanjur bicara.. Mohon maaf kids pinta...

Kepada kawan Kids di alam maya... atau lebih sedap orang panggil di alam BLOG.. hehe.. Kids masih baru dalam bidang menulis blog.. Jadi semua entry yang kids buat masih sangat mentah.. Tak sehebat blog-blog yang lain.. Jadi kids minta jika ada salah perkataan, kids minta tegurlah kids.. Kids terima semua dengan hati yang terbuka.. Kerana setiap manusia tak lepas dari membuat kesilapan..


‎-Mesej seorang kekasih kepada kekasihnya-





Perempuan : Awak.. Kenapa awak tak penah ajak saya tengok wayang atau keluar jalan2 macam pasangan lain?


Lelaki : Saje..

Perempuan : Saje ke atau awak malu nak keluar ngan saya?

Lelaki : Mana ada..

Perempuan : Kenape kita tak pernah gayut malam2 macam pasangan lain?

Lelaki : Sebab saya nak jimat kredit..

Perempuan : Sampai hati awk kan? Kenape ye kawan saya panggil kekasihnya ''sayang'' tapi awak tak pernah pun panggil saya ''sayang''?

Lelaki : Geli la perkataan tu.. Nak termuntah..

--> Perempuan tersebut terus merajuk selepas membaca ayat2 kekasihnya.. Beberapa minit kemudian dia menerima satu mesej..

Lelaki : Saya tak pernah ajak awak keluar tengok wayang dengan jalan2 sebab nanti bila kita dah kahwin, awak takkan rasa boring nak keluar dengan sy dan sy nak saat tuh nanti menjadi kenangan kita yang paling romantik dalam hidup sy.. Lagipun, bukan ke tak elok kalau keluar berdua duaan? Mcm2 boleh terjadi kan? Sy tak nak gayut ngn awk mlm2 bukan sebab sy nk save kredit ke ape tapi sy tak nak diri sy hanyut dengar suara merdu awk.. Biarlah sy mendengarnya pada malam pertama kita nanti supaya sy akan lebih menghargainya.. Sy tak panggil awk sayang bukan sy geli nak panggil tapi biarlah sy panggil awk ''sayang'' bila kita jadi suami isteri nanti kerana awk takkan rasa bosan mendengarnya dan dpt menjaga hati saya dari tergoda dengan hasutan syaitan.. Sy sangat mencintai awk dan sy janji suatu hari nanti awk akan merasai ape yg orang lain rasa sekarang setelah kita sah menjadi suami isteri..

Perempuan : Sambil menangis terharu berkata " terima kasih bakal suamiku.. Aku amat menyintaimu.. Ya Allah, satukan lah kami dalam ikatan yg sah".

------------------------------>>>>>>>>>>>>>>

pssstt : apa-apa pun kawenlah dulu ye! jangan nak menggatal sebelum bernikah.. pesanan dari kids untuk korang semua dan juga kids...

kids ambil dari fb...

^^
Kids LeRRa

(✿◠‿◠) ღ Terima Kasih ღ BlogWalKinG LaGi Ya ღ Komen Sekali Kalau Sudi ღ (✿◠‿◠)

4 Yang Sayang LeRRa:

----- ----- said...
This comment has been removed by the author.
aLoWeRRa KiD's said...

@----- ----- xde lah,.. ni cume rekaan.. kids yg sdg mencarinya.. hehe.. ^^

vblogklasik said...

Ssh nk cari laki cm2 skrg ni. Byk yg buaya ja. Haha :D

aLoWeRRa KiD's said...

@Fikri yup.. mmg susah..

Cute Hello Kitty 2