-->> Kid'S LeRRa aLoWeRRa <<--

Assalamualaikum pembuka bicara.. Kids di sini ingin mengutur kata... Jika ada terlanjur bicara.. Mohon maaf kids pinta...

Kepada kawan Kids di alam maya... atau lebih sedap orang panggil di alam BLOG.. hehe.. Kids masih baru dalam bidang menulis blog.. Jadi semua entry yang kids buat masih sangat mentah.. Tak sehebat blog-blog yang lain.. Jadi kids minta jika ada salah perkataan, kids minta tegurlah kids.. Kids terima semua dengan hati yang terbuka.. Kerana setiap manusia tak lepas dari membuat kesilapan..


DeMam Lagi~~


haiya... demam..demam... dush..dush..
ayoo.. biler mau baik ma..
dah 3 hari kids demam... selseme tak baik2..batuk tak henti2..
sakit hidung ni.. merah dah rasenyer idung kids ni..
ma dengan abah gi kl.. tinggal lah sy sorg dare kat rumah ni..
tak ada orang nak temankan.. uwaaaaaaaa...
tapi dalam demam.. sibuk jugak berfacebook n bertagged.. gagaga
kids buat twitter.. tp tak reti nak gune lorhh... lagi bertambah sakit kepala.. huhuhu..
entry ni membosankan lah..
tak apa lah.. lain kali pulak.. tengah2 tak sihat ni lah nak buat entry..

ok wasalam...

Makan ubat..
kids lerra

(✿◠‿◠) ღ Terima Kasih ღ BlogWalKinG LaGi Ya ღ Komen Sekali Kalau Sudi ღ (✿◠‿◠)

2 Yang Sayang LeRRa:

Fikri said...

Kalo dmam kna g jogging. bg berpeluh. Baru sht. haha :D

aLoWeRRa KiD's said...

@Fikri ye lah2.. ^^

Cute Hello Kitty 2