-->> Kid'S LeRRa aLoWeRRa <<--

Assalamualaikum pembuka bicara.. Kids di sini ingin mengutur kata... Jika ada terlanjur bicara.. Mohon maaf kids pinta...

Kepada kawan Kids di alam maya... atau lebih sedap orang panggil di alam BLOG.. hehe.. Kids masih baru dalam bidang menulis blog.. Jadi semua entry yang kids buat masih sangat mentah.. Tak sehebat blog-blog yang lain.. Jadi kids minta jika ada salah perkataan, kids minta tegurlah kids.. Kids terima semua dengan hati yang terbuka.. Kerana setiap manusia tak lepas dari membuat kesilapan..


Komen Cerpen Dari FB..


Assalamualaikum Kid's Ucapkan kepada semua blogger2..
Harap hari ni kamu semua berada dalam keadaan sihat walafiat..
Ni kid's nak kongsi sikit komen2 dari fb..
Kid's sungguh tidak percaya..
Ramai yang memberikan jawapan yang positif..
Ada juga yang tak faham.. hehe
Maaf.. tapi kid's dah transletkan bahasa tu..
Boleh korang rujuk balik ya..

Semuanya diambil dari group SPM 2011..
Antara komen2..

Klik gambar untuk pergi ke fb beliau...

Klik gambar dan terus membawa anda ke fb beliau..

Klik saya untuk pergi ke fb..

Jangan lupa klik bagi sape2 yang ada fb..

Sape2 nak kenal.. jom pergi ke fb saya..

Mari jenguk fb saya...

Jom.. Tekan saya dan add saya.. :)
Itu saja.. kalau ada lagi yang komen.. kid's akan update..

Happy Kid's


(✿◠‿◠) ღ Terima Kasih ღ BlogWalKinG LaGi Ya ღ Komen Sekali Kalau Sudi ღ (✿◠‿◠)

0 Yang Sayang LeRRa:

Cute Hello Kitty 2