-->> Kid'S LeRRa aLoWeRRa <<--

Assalamualaikum pembuka bicara.. Kids di sini ingin mengutur kata... Jika ada terlanjur bicara.. Mohon maaf kids pinta...

Kepada kawan Kids di alam maya... atau lebih sedap orang panggil di alam BLOG.. hehe.. Kids masih baru dalam bidang menulis blog.. Jadi semua entry yang kids buat masih sangat mentah.. Tak sehebat blog-blog yang lain.. Jadi kids minta jika ada salah perkataan, kids minta tegurlah kids.. Kids terima semua dengan hati yang terbuka.. Kerana setiap manusia tak lepas dari membuat kesilapan..


Muka Tak Malu..???








Dengan bangganya mengaku Islam kat religion facebook "Islam agamaku" . Tapi bila masuk kat album , penuh gambar seksi , penuh gambar dengan girlfriend atau boyfriend . Lepas tu dekat caption tulis :"I Love him/her so muchh.. Dia milik aku selamanya.. nak diaa ? langkah mayat aku dulu"

Muka tak malu ?

Mengaku dengan bangganya si boyfreind atau girlfriend awak hak milik awak? Tak ingat ke sapa yang cipta dia? Dia milik Allah,, bila2 masa Allah boleh ambil dia .

Muka tak malu ?

Dosa yang awak buat tuu? Peluk2 dengan bukan mahram? Dengan bangga awak tontonkan kepada semua manusia kat dunia ni.. masuk kat facebook ? Motif ?


sekadar berkongsi Ilmu..
Kids LeRRa

(✿◠‿◠) ღ Terima Kasih ღ BlogWalKinG LaGi Ya ღ Komen Sekali Kalau Sudi ღ (✿◠‿◠)

0 Yang Sayang LeRRa:

Cute Hello Kitty 2