-->> Kid'S LeRRa aLoWeRRa <<--

Assalamualaikum pembuka bicara.. Kids di sini ingin mengutur kata... Jika ada terlanjur bicara.. Mohon maaf kids pinta...

Kepada kawan Kids di alam maya... atau lebih sedap orang panggil di alam BLOG.. hehe.. Kids masih baru dalam bidang menulis blog.. Jadi semua entry yang kids buat masih sangat mentah.. Tak sehebat blog-blog yang lain.. Jadi kids minta jika ada salah perkataan, kids minta tegurlah kids.. Kids terima semua dengan hati yang terbuka.. Kerana setiap manusia tak lepas dari membuat kesilapan..


Pernah tak Kamu semua terpikir???




ibu kucing menjilat anak-anak itu, dengan harapan ia akan memulihkan mereka. Menurut keluarga yang telah memeluk kucing sesat, pada pagi ke-11 apabila mereka mendengar laungan kucing, mereka bergegas turun dan menemui empat anak kucing telah mati, dan juga diletakkan di hadapan ibu kucing. Badan-badan anak-anak kucing itu telah dilitupi dengan lubang peluru, dengan darah di seluruh badan. Salah satu anak-anak kucing itu mempunyai leher yang diikat dengan tali dan memanjang, dada dipotong terbuka, hati yang terdedah, manakala kepala tiga kucing lain dipijak.

kid's hate this people!! what's the matter with that cat? die tak bersalah lah! Manusia yang ade akal pun tak boleh gune dengan care baik! wehh! think dulu r b4 do something!!


manusia ade akal ?
KiD's    X_________x


(✿◠‿◠) ღ Terima Kasih ღ BlogWalKinG LaGi Ya ღ Komen Sekali Kalau Sudi ღ (✿◠‿◠)

0 Yang Sayang LeRRa:

Cute Hello Kitty 2